baggrund

onsdag den 4. april 2012

Byggemand Bob flytter udenfor

Heps, han er her igen. Byggemand Bob med værktøjskasse og lille gul sikkerhedshjelm.
Han er blevet bidt af en gal påskekylling og er gået helt agurk ude i vores gårdsplads.
Den er nu ikke længere en gårdsplads men en aflukket gårdhave med plads til leg.

Lige nu er der i vores gårdhave et højbed, som skal flyttes til en anden plads engang i weekenden, et endnu ikke samlet drivhus, som forhåbentlig bliver samlet meget snart så jeg kan komme igang med at plante det til, et gyngestativ, som fylder meget mere end forventet og en sandkasse som venter på at blive samlet, fyldt op og indtaget af glad drengebarn.

Jeg ville elske at vise jer billeder af hele herligheden, men lige nu magter jeg simpelthen ikke, at slæbe mit byg-amok-med-barn-hjemme-fra-dagpleje-udmattede legeme ud af sofaen for at fotografere noget som helst.
Lad os bare aftale, at det kommer en anden dag.

Men nu ham der Byggemand Bob... Næste gang jeg ser ham skal jeg have spurgt ham, om det er ham der har slået min ovn ihjel.
Den er i hvert fald kortsluttet og vi skal derfor på jagt efter en ny når butikkerne igen åbner på lørdag. Mon ikke man skulle tage at indvie den med en ordentlig røvfuld hjemmebag når engang den bliver installeret? Det tror jeg da vist nok!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar