baggrund

mandag den 20. august 2012

2 år med fuld fart over feltet!

Magnus er nu 2 år.
Jeg har dermed været mor i 2 år.
Jeg må være temmelig langsom i optrækket, for på nogle dage, kan min forstand stadig ikke helt begribe, at jeg er mor og vil være det til den dag mit hjerte holder op med at banke.
Forhåbentlig vil det banke videre i mange herrens år, banke for mine børn og for min mand.

Nu er jeg kommet så vidt, at jeg kan vise billeder af BEGGE mine børn!

Først et lille then-and-now af min skønne og finurlige frækkert, Magnus

Det første billede, ganske kort efter fødslen.






Det seneste billede, taget i morges, mens han puttede i mors seng og så et eller andet børnedims i fjernsynet.

































Jeg synes det kan være svært at forstå, at det er det samme barn på de to billeder, men lækker er han jo på dem begge!


Næste skud på stamtræet så vi for første gang i fredags. Om det er Lillebror eller Lillesøster ved vi endnu ikke, men nu ved vi, at h*n umiddelbart er sund og rask, hvilket jo selvfølgelig er det vigtigste.
De nysgerrige forældre må vente til oktober med at få mere at vide, men her er i hvert fald foreløbig et billede fra nakkefoldsscanningen.

Første kig på Lillebrøster

Ingen kommentarer:

Send en kommentar