baggrund

søndag den 17. juni 2012

En anbefaling gives hermed videre!

I går gjorde vi noget, som jeg længe gerne har villet.
Vi har været hos en professionel fotograf, hvor vi har fået taget en række forskellige billeder.
Anledningen var min mors 50 års fødselsdag. Hun blev lovet et portræt af sine børn, svigerbørn og børnebørn.
Vi vendte derfor, alle seks, næserne mod Randers, hvor fotografen Torben Thorhauge har sit studio.

På den time vi var der blev der knipset en lang række portrætter, både af børnene sammen og hver for sig, af mig og min bror sammen -det er ikke set siden vi begge gik i børnehave og uden at have set billederne endnu tør jeg godt sige, at resultatet fra i går er et væsentligt bedre billede end det fra slutningen af 80'erne.
Der taler vi rottehaler, store jerseysweaters og betuttede ansigter. Den nyere version afbilleder to voksne, mere velklædte og selvsikre mennesker.
Yderligere blev der taget et med os allesammen på og til sidst fik vi også hver især taget et lille familiebillede.
Jeg glæder mig meget til at se resultatet og jeg glæder mig endnu mere til at kunne hænge et smukt fotografportræt op af min mand, min søn og mig selv.

Hele oplevelsen var intet mindre end fantastisk. Omgivelserne var behagelige, en nydeligt istandsat lejlighed centralt i Randers, lyst og venligt og med væggene dekoreret af nogle utroligt flotte billeder.
Fotografen selv udstrålede en ro, som smittede af på alle og en humor, som gjorde det let at smile på billederne. Ikke mindst var han fantastisk til at få børnene med, for dem blev det nærmest en leg.
At tante havde riskiks og vingummibamser med gjorde kun det hele endnu bedre.

Jeg vil gerne give min varmeste anbefaling af fotografen Torben Thorhauge!
Skulle nogen være interesserede kan hans hjemmeside ses HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar