baggrund

torsdag den 11. oktober 2012

Hormonella i spændt forventning

Det her er en af de der morgener, hvor tiden slæber sig afsted.

Jeg stod op kl 6.30, klædte Magnus på og kyssede ham og hans far farvel.
Derefter dappede jeg lidt rundt i huset og nød roen mens solen stod op og gjorde nat til dag.
Jeg satte mig i sofaen og nussede hunden mens jeg læste et par sider i min bog, som efterhånden er kriminelt tæt på sin afslutning...
For at vågne helt tog jeg et, nok lidt længere end nødvendigt, bad og prøvede at få nogle praktiske ting på plads inde i hovedet.
Efter at have taget tøj på satte jeg mig i gyngestolen med computeren, som det på mystisk vis er lykkes at genoplive, nød nogle blide puf fra babyen i maven og checkede de sædvanlige sider; Facebook, BabyXplore osv.
Tiden står næsten stille, men dog ikke helt.
Jeg tænker, at hvis jeg sætter en kop the over og smider en rugbrødsbolle, her i huset også kaldet "babseboller", på risteren så kan det være tiden går lidt hurtigere...

Det jeg venter på er, at klokken skal blive 11, så vi igen kan vende næsen mod Herning.
I dag kl 11.55 har vi en tid til 20 ugers scanning. Forhåbentlig får vi i dag en skøn, sund og rask baby at se igen og også et svar på om vi er snarlige forældre til to drenge eller om det er til en af hver.

Jeg er spændt og utålmodig og vil bare afsted nu...

1 time og 20 minutter tilbage til afgang...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar